top of page
Zoeken

Hoe kom ik aan klanten? | FLUX DANCE marketingplan

  • Foto van schrijver: Lotte Brasser
    Lotte Brasser
  • 1 mrt 2023
  • 1 minuten om te lezen
Als een startende dansschool is het van cruciaal belang om een goede marketingstrategie te hebben om potentiële klanten te bereiken en het bedrijf te laten groeien. Daarom heeft CompanyTalk onlangs een marketingplan ontwikkeld voor een de FLUX DANCE dansschool in Leiden. De vraag om te beantwoorden was: 'Er zijn zoveel mogelijkheden. Help mij om een gericht plan te maken hoe ik mijn dansschool onder de aandacht kan brengen'.

1 2 3 start
In een interactieve samenwerkingssessie van 3 uur begonnen we met het vaststellen van de doelgroep van de dansschool, het aanbod en het identificeren van de belangrijkste kanalen om deze doelgroep te bereiken.

De uitdaging
Doordat het aanbod zo groot was en iedere les wel een andere klant bediende moesten we terug naar de omzet. Welke drie lessen leven het meeste op en welke doelgroep past bij dit aanbod. Dit leverde een interessante mix op van organische en betaalde marketingactiviteiten die kunnen bijdragen aan de naamsbekendheid van Flux Dance.

Het resultaat
Door dit marketingplan te implementeren, heeft de startende dansschool in Leiden nu de juiste handvatten om zelf aan de slag te gaan met marketing.

Als u ook hulp nodig heeft bij het ontwikkelen van een effectieve marketingstrategie voor uw bedrijf, neem dan gerust contact op met CompanyTalk. We helpen u graag verder.
 
 
 

Comments


bottom of page